Fanatikler bilgisayar başına
Heroes ve Lost dizileri arasındaki rekabet kızıştıkça, yapımcıların yaratıcılıkları da artıyor..

Heroes'un "Godsend" isimli bölümünde, bir kart üzerinde üç saniyeliğine ekranda görülen telefon numarasını aramayı akıl edenler, kendilerini dizinin ilk interaktif oyunu içinde buldu. Bu meraklı izleyiciler, dizinin ana karakterlerinden biriyle ilgili önemli bir sırrı da öğrenmiş oldu. Lost yapımcıları ise ikinci sezonun son bölümlerinde "Hanso Foundation" reklamları yayınlamıştı. Yine ekranda görünen numaraları arayan izleyiciler, bir web sitesine yönlendirildi. Sitedeki bulmacayı çözenler ise diziyle ilgili birçok sırrı öğrenmeye hak kazandı.
LOST'ÇULAR 108 DAKİKADA BİR DÜĞMEYE BASIYOR!
Kendi bağımlılarını yaratan TV dizileri, yayınlandıkları süre dışında da izleyicileri etki alanlarında tutmayı başarıyor. Milyonlarca izleyicisi olan Lost, gelecek yıl bilgisayar oyunu olarak oynanabelicek. iPod oyunu versiyonu ise geçtiğimiz günlerde iTunes üzerinden satılmaya başlandı. Kendini diziye daha çok 'kaptıran' izleyicilerse www.enterthehatch.com adresini tercih ediyor. Site, aynı dizideki gibi 108 dakikada bir düğmeye basmanızı gerektiriyor. "Kim uğraşır ki?" demeyin; dünyayı kurtarma vaadi olmamasına rağmen sitenin sadece 'onur listesi' bile yüzlerce kişiden oluşuyor!

Yayın tarihi: 10 Haziran 2007, Pazar
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/06/10/pz/haber,08AED3EEFA724DC5A0218222A0D4C35F.html
Tüm hakları saklıdır.